• Twój koszyk
  • Koszyk pusty
do koszyka

Pytania i odpowiedzi

Szanowni Państwo,

Poniżej przygotowaliśmy najczęściej zadawane pytania i jednocześnie udzieliliśmy na nie odpowiedzi.  Mamy nadzieję, że okażą się przydatne :)


1. Jak składać zamówienie?

W celu złożenie zamówienia na konkretny asortyment, po prostu należy dodać go do koszyka wciskają guzik "do koszyka". Jednak zanim do tego dojdzie, należy upewnić się,   że wybraliśmy wszystkie możliwe opcje z rozwijanego menu, takie jak rozmiar lub kolor. Zdjęcia opcji kolorystycznych z reguły znajdują się w zakładce pod zdjęciem produktu. Po naciśnięciu guzika "do koszyka", można kontynuować zakupy lub przejść bezpośrednio do koszyka, aby sfinalizować transakcję. W tym celu należy kliknąć w prawym górnym rogu sklepu ikonkę koszyka. W koszyku można  usunąć pozycje lub zmienić liczbę towarów. W każdej chwili można też wrócić do przeglądania oferty i kontynuowania zakupów. Po ostatecznym uzupełnieniu koszyka, wybraniu opcji dostawy i zapłaty, naciskamy zielony guzik "złóż zamówienie" (w prawym dolnym rogu strony). Wówczas uzyskamy możliwość rejestracji jako stały Klient na Onemarket.pl, lub wybrania opcji szybkich zakupów bez rejestracji. Następnie uzupełniamy adres dostawy i dane do faktury. Ostatni krok to podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystkie dane w zamówieniu są zgodne, klikamy "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Na końcu zostanie wyświetlona informacja z numerem zamówienia, a na adres e-mail podany przy zamówieniu wyślemy automatyczną informację potwierdzającą złożenie zamówienia.  Prosimy pamiętać, że na każdym etapie jesteśmy do dyspozycji (kontakt).


2. Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Z reguły bez problemu, zależy to jednak od poziomu zaawansowania realizacji zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z nami, a my sprawdzimy co możemy zrobić w tej sprawie. (kontakt)


3. Jak szybko realizowane jest zamówienie?

Termin realizacji zamówienia danego produktu można zobaczyć na jego stronie obok ceny, w dziale "Dostępność". W przypadku jeśli zamówienie składa się z wielu różnych artykułów, dla których dostępność jest różna, z reguły wysyłamy każdy osobno. W przypadku jeśli życzą sobie Państwo otrzymać swoje zamówienie jednocześnie, prosimy o taką informację. Najlepiej w dziale "uwagi" w koszyku, podczas składania zamówienia. Można też poinformować nas o tym bezpośrednio po zakupie (kontakt).

 

4. W jaki sposób mogę sprawdzić status swojego zamówienia? 

Uprzejmie prosimy o zalogowanie się na naszej stronie (w prawym górnym rogu). Następnie z menu „strefa użytkownika” należy wybrać opcję „historia zamówień”. Tam w tabelce podajemy przybliżony termin realizacji zamówienia. Prosimy pamiętać, że bieg zamówienia liczy się od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od złożenia zamówienia z opcją płatności „za pobraniem”. Jeśli podczas składania zamówienia nie wybrali Państwo opcji zarejestrowania się w naszym sklepie, to status zamówienia najlepiej sprawdzić pisząc do nas na adres: biuro@onemarket.pl Prosimy nie zapomnieć o podaniu numeru zamówienia

 

5. W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?

W momencie wysłania paczki, Klient otrzymuje od nas powiadomienie e-mail lub SMS z numerem paczki oraz nazwą przewoźnika. Te dane wystarczą, aby na stronie właściwej firmy kurierskiej sprawdzić status doręczenia.

 

6. Czy produkty oferowane w Onemarket są objęte gwarancją?

Oczywiście. Zgodnie z prawem Unii Europejskiej wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją. W przypadku problemów z zakupionym u nas produktem, prosimy o kontakt z nami.

 

7. Jak odbierać przesyłkę?

Przy odbieraniu przesyłki od kuriera, zawsze należy sprawdzić czy nie jest uszkodzona. Dotyczy to zarówno opakowania jak i zawartości paczki. Niestety zdarza się, że firmy kurierskie przepakowują uszkodzone przez siebie paczki, wówczas opakowanie nie zdradza uszkodzeń wewnętrznych. Dlatego najlepiej jest otworzyć paczkę przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, kurier ma obowiązek spisać protokół szkody wraz z Klientem. Jeśli wady zostaną stwierdzone już pod odjeździe kuriera, wówczas niezwłocznie należy skontaktować się z firmą kurierską i ponownie wezwać jej przedstawiciela, aby spisać protokół szkody. Jest on podstawą do sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji.

 

8. Czy mogę otrzymać Fakturę Vat?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT, którą przesyłamy drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Posiada ona taką samą wartość prawną jak faktura w formie papierowej (na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi kontroli skarbowej, (Dz.U. z 2010r. nr 249 poz. 1661)). Na życzenie Klienta, możemy ją również dostarczyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Istnieje również możliwość wystawienia faktury pro forma. W przypadku zagubienia faktury przesyłamy jej kopię. W pewnych sytuacjach i na życzenie Klienta, jesteśmy w stanie przeprowadzić korektę danych na fakturze. W tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem.​

 

9. Czy posiadacie "księgę skarg i zażaleń"?

Nie, ale zawsze można napisać do zarządu naszej firmy na adres zarzad@grupachrobry.pl i wyrazić swoją opinię lub zgłosić skargę. Na każdy e-mail odpowiemy niezwłocznie! 
 

Ta strona korzysta z plików Cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności